الأربعاء، 17 أبريل 2013

وحشتنا الابتسامة وشك ولا القمــر :*




ايهــــــــــا الناس اسمعوااا واعووووا 
قادم اخــــى ....... بمعنى اخر اخى انا قادم ....بمعنى اوضح وادق سيأتى اخى من سفره 
عذرا ربما كلامى غير واضح من فرحتــــى بس بأخنصار احمد باشا جااااى الى ارض الوطن ارض المحروسة
 يوم الاحد القادم بعد صلاة العصر 

ازاى ده ؟ مش لسه مسافر
طيب هيقعد اد ايـــــة ؟

انا : هقولك حاجة حلوة يا احمد حصلت  امبارح كذا كذا 
احمد:  مبروووك انا جاى يوم الاحد احتفل معاكى بعد صلاة العصر
انا : لاياراجل طيب هحضرلك عباية الصلا 
احمد : بتتريفى طيب والله لجيلك الاحد ان شاء الله احتفل معاكى قولى عايزة هدية اية 
انا : عااايزة عااايزة عااايزة .... مش عارفة ف اية يا احمد انت سبت الشغل
احمد : هههههههههه بهرج معاكى اقصد الاحد ل 2014 
انا : ايووووووون كده ياباشا اعدل والله قلقت قولت حصل حاجة ف الشغل
احمد :  نادى بابا اكلمه 
بابا :  اذيك ياحبيبى 
احمد : انا نازل يوم الاحد يابابا من الامارات ليوم واحد هقعد معاكم الاحد بس 
بابا ازااااى ده !!
احمد شغل يا والدى 
يلا قول لماما تجهز المحشى وشوفوا عايزين اية وقولولى
ولووووووووووول 

قادم اخـــى ...... اخـــى قادم ان شاء الله تعالى 
يارب فرحتين فى يومين متتاليين :))
يــــــــارب راضى اخواتى وارضى عنهم 
واجعلنا قرة اعين لوالدينا
ولا ترهم فينا بأسا ابدااااا
اللهم يـــــــاربى ارنى سعادة فى اعين والدى وبعدها لاحاجة لى بعمرى كلـــــــــه