الخميس، 4 أبريل 2013

حلوة راحة البال مفيش كلام ...




الصورة دى حلوة اووووووى بتفكرنى بموقف بينى وبين اخويا

كنت قرأت فى رواية زمان ان اللى مأكلش ع عربية فول فاته نص عمره

 دى كانت وجهة نظر الراوى بس انا حبيت الفكرة جداااا 

وفى اجازة اخويا اللى فاتت قولتله انا نفسى جدااا اكل ع عربية فول يا احمد 

بيقولوا انها متعـــة واللى مأكلش عليها ضاع منه معانى كتيرة 

انا عايزة استرد المعانى اللى ضاعت منى دى

قالى هو من ناحية متعه فهى فعلاااااا متعه بس عندى فكرة احلى

 ما تيجى تقعدى ع قهوة اكيد السحلب يحلى 
المهم قالى ماشى هوافقك بس لو لقينا عليها حد 

هنفرش ع العربية بتاعتنا وتاكلى 

فرحت جدااااا صراحة انا بحب الحاجات المجنونة ومتخيلتش ان اخويا يوافق

بس هو اكيد وافق عشان مسافر والا كان سمعنى الاسطوانة اياها :)

بس للاسف بقى دخلنا فى دور تعب بابا ثم عملية اخويا افتكر ليهم الخير يارب

وســـــــافر بعد العملية باسبوع ومقدرشى يودينى

ان شاء الله المرة الجاية اكون فكرت فى موضوع القهوة اللى قالى عليه ده 


حبيبـــــــــى ياسندى